14 grudnia 2013

limonkowo rozowy pokoj dla dziewczynki

Zmiany, zmiany, zmiany. Mnostwo zmian u nas. Nasza ponad miesieczna nieobecnosc jest wysoce usprawiedliwiona! Najpierw wakacje w Polsce potem Hiszpania i nasza opozniona podroz poslubna cala trojka a teraz od 2 tygodni mieszkamy juz na nowym miejscu i jak to bywa na nowym miejscu ciagle jest cos do zrobienia. Poki co prawie skonczylismy pokoj malej baby S i pomalu pokoj po pokoju idziemy dalej ;)

Jeszcze czekamy na dywanik, lampke dokonczymy jej wbudowana szafe, damy lozeczko i moze sie wprowadzac ;) Nie chce mi sie wychodzic z jej pokoju kiedy reszta domu nie gotowa :P








a tak bylo przed :D


Wiec jak widac zajeci bylismy odrobinke :P Juz pomalutku tworze kilka wpisow o tym co warto kupic roczniakowi i o naszych edukacyjnych zabawach :)

A tu jeszcze baby S wakacyjnie





14 komentarzy:

  1. Pokój bomba :) Bardzo lubię połączenie różu i takiej soczystej żywej zieleni. A Wasze wakacyjne fotki- wow :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodki pokoik :) A jakie wakacje super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie:) Szczególnie podoba mi się parapet!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe to akurat tylko okleina bo musimy wymienic okna i wtedy tez parapety ;)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. no tak miala juz rozowe meble wiec musialam jakis mocny kolor dla zlamania tego rozu :)

      Usuń
  5. Pięknie Wam wyszedł ten pokoik. A wakacji zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. łojoj! jak mnie dawno u Was nie było!

    Baby S ma przepiękny pokoik, aż chciałoby się w nim pobawić ;)
    a wakację widzę były megaśne, ahhh! <3

    gdzie byliście? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny pokoik!! zwłaszcza parapet przypadł mi do gustu :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Natrafiłam przypadkiem na Twój blog i jestem pod wrażeniem, a pokoik cudny i bardzo mi się podoba ten różowy domek zdaje się,że drewniany. Skąd można wziąć takie cudo? Pozdrowienia słoneczne!

    OdpowiedzUsuń

bardzo lubimy komentarze! Dodaj swoj....