29 marca 2013

stylizacja dziecka miesiac 7

miesiac 7 moje ulubione ubranka baby S z tego miesiaca: (niby ma juz 7 miesiecy ale dalej nosi 3-6 i fajnie, bo ma jeszcze sporo nie noszonych ciuszkow w tym rozmiarze) Ktora wersja baby S najlepsza?

Jest marzec ale zaczol sie od zimy i sniegu wiec cieplutkie ubranka to podstawa! Wkraczajac w wiosne wcale nie robi sie coraz cieplej! Gdzie ta wiosna?!

na spacerek



i po domku szeleczki i buciki ;)



czarno-bialo zeberkowo

 

zyrafkowo



czekajac na wiosne


 

koteczek



na rozowo




moj maly ptaszek


 
wkrotce wielkanoc...baranki i kurczaczki
 

 
oraz kroliczki...
 
 

 i jeszcze z "zabarwieniem kroliczkowym" hihi

22 komentarze:

  1. jaka spódnica na tej drugiej stylizacji :) nonoonno :P

    OdpowiedzUsuń
  2. żyrafka mnie powaliła :)) super! wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. u nas jutro będzie 7 miesięcy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam małe dziewczynki w spodniczkach.
    Ostatnie zdjęcie rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  5. mi najbardziej podoba się'"mały ptaszek",
    dziękuje za odwiedziny, fajnie u Ciebie, będe zaglądać!
    Ciepłych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam. Swietny blog, sliczna mama i przekochana corka!
    Bede tu czesciej zagladac!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. żyrafka, mały ptaszek i wiosenna stylizacja - najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. żyrafka świetna - ale ja bym chyba padła ze strachu gdyby mi dziecko tak stało na kanapie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe uwierz mi ona juz nie w takich momentach mnie o zawal przyprawila a wtedy ma najleprzy ubaw ;) raczej juz nie upada jak stoi bo jeszcze nie probuje chodzic ale i tak pozwalam jej na wiele :D

      Usuń
  9. jednak zdania podzielone a myslalam ze panuje moda na beze i szarosci u dzieci i jedne z pierwszych beda ulubione a tu prosze zupelnie innaczej....

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna ta spódniczka w buciki, od razu widać, że to nie z polskich sklepów, naprawdę:) A ostatnie zdjęcia też mi się bardzo podobają, taki marynarski styl :) I ta czerwona kurteczka, boska jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta akurat jest z manchester united lol- mimo ze nie fani bardzo mi sie podobala :P
      a tak apropo kurteczki kupilam jej ostatnio taki plaszczyk na jesien! ze sama bym do niego wskoczyla :P chyba pstrykne jakies zdjecie zaniedlugo mimo ze rekawy za dlugie :P

      Usuń
  11. Ale ona urocza, do katalogu z modą dziecięca ją zgłoś! ;)
    Wesołych Świąt dla całej rodzinki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh dziekuje bardzo za wspanialy komplement :D a nie wiesz gdzie szukaja? hihihihi
      a tak powaznie to wystarczy ze matka wariatka z aparatem biega :D jeszcze za mala, chociaz pozowac juz lubi zobaczymy co z tego wyjdzie
      wesolych swiat!

      Usuń
  12. Te stylizacje są znakomite! Ta mała panterka na kanapie jest słodziutka!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie Pierwsza wersja the best.. Choć nie powiem, w każdej uroczo!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cóż za modna panienka :) slicznie: :)

    OdpowiedzUsuń

bardzo lubimy komentarze! Dodaj swoj....