04 czerwca 2013

DIY piaskownica z kartonu

 

 
Uwielbiam stroic moja mala baby S, nie tylko aby ladnie wygladala teraz, ale zeby miec wspaniala pamiatke na zdjeciach jak juz bede stara i nic nie bede pamietala to choc tak zatrzymam te chwile.
Baby S ma niewyobrazalna ilosc ubran a matka wariatka dobrze wie ze przesadza. Ma prawdopodobnie wiecej ubran niz jej rodzice razem. Musze sie leczyc ;) Przywlaszczyla juz sobie trzy spore szafy w domu. Tutaj czesc:
 
W kartonach opakowane za male a na szafie za duze bo ciuszkow przybywa a miejsca coraz mniej. Niektore z jej stroji mozecie zobaczyc przy stylizacjach baby S na prawo.
 
Jednak jak dla mnie kwintesencja macierzynstwa jest to co mozemy zrobic dla baby S lub z baby S. Czyli kolejny raz nauka przez zabawe. Nic mnie tak nie cieszy jak postepy mojego dziecka tym bardziej, ze stawiamy na edukacje w domu.
 
Na dzis potrzebowalismy dwoch duzych kartonow (uzylam tych po bramkach bezpiecznstwa), tasmy klejacej i troszke piasku. Zabawy bylo co nie miara! Uwielbiam takie DIY i napewno nie jeden post o tym bedzie.
 
Tutaj wynik mojej pracy i ucieszona baby S:
 
 

33 komentarze:

  1. piaskownica pierwsza klasa!ale ciepło u Was :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie bede za duzo pisac zeby nie zapeszyc ale od tygodnia jest piekna pogoda :P

      Usuń
  2. co to za śliczna czapusia, czy to nauszniki ????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to taka czapeczka z niby nausznikami ;) a taka: http://www.ebay.co.uk/itm/Baby-Toddler-Girl-Winter-Bunny-Rabbit-Ear-Warmer-Hats-/230700708860?pt=UK_Baby_Girls&var=&hash=item35b6d573fc

      Usuń
  3. Nie tylko twoja ma więcej ubrań od was, u nas to samo :D
    A piaskownica jak dla mnie "the best" :D

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie syn tez ma szafe cała i komode i jeszcze po szafkach upycham ciuchy, a ciagle uwazam ze ma za mało :-) Te matczyne fanaberie hehehe;P
    A baby S w piaskownicy widac ze czuje sie jak ryba w wodzie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie to samo moja rodzina mi sie kaze leczyc dobrze wiedziec ze nie jestem sama.A ostatni Baby S w Baby K taie bylo super i teraz czekamy na paczke dzienkuje za pomysl.Pozdrawiwm i tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah no niezle nie dosc ze uzalezniona jestem to jeszcze inne mamy do zlego kusze :D

      Usuń
  6. To chyba taka kolej rzeczy, że dzieciaki mają bogatą garderobę w przeciwieństwie do rodziców :)) A piaskownica wyszła Ci pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziecko rzeczywiście stylowe. Kwiaty na czapie jak z wiosennej kolekcji Prady :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U nas jest to samo jeśli chodzi o ubranka :) eee tam jak szaleć to szaleć :) pozdrawiamy i zapraszamy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. no no no piękna garderoba, maluch bardzo modny :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Szalona Kobieta!! :)

    ubranka macie cudne, ale nauszniki mnie powaliły :)

    OdpowiedzUsuń
  11. tyle ciuszków a porządek jak ta lala!! Gratulacje! Mi nigdy nie udaje się utrzymać porządku w szafie na dłużej niż dwa dni :D Baby S jak zwykle wystrzałowo ubrana, czapka bombowa! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tylko w jej szafie mam taki porzadek i wyprasowane i wprane moja od kiedy jest babyS wola o pomste :D

      Usuń
  12. Ale super pomysł na piaskownice, nie dość że recycling jak się patrzy to jakie EKO :P a szafa imponująca, taka z dziecięcych marzeń ... :)

    OdpowiedzUsuń
  13. chyba każda mama uwielbia male ciuchy!
    Ja kocham bez umiaru...
    Cieszę się, ze są ludzie podobni do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj jest ich chyba wiecej niz nam sie wydaje :D

      Usuń
    2. Haha, tak... ale to jest piękne!
      A takich małych "cudków" nie da się nie kochać :)

      Usuń
  14. jak każda porządna dziewczyna może pochwalić się porządną garderobą :) Moja córa ma więcej ciuchów ode mnie :)

    pozdrawiamy i zapraszamy do nas
    http://emkastylio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł z tą piaskownicą!
    A nauszniki cudo!

    OdpowiedzUsuń
  16. malutkie dzieci też muszą być dobrze ubrane! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie wyglada to bardzo podobnie. Moj synek ma 2 szafy z ubraniami, ja rowniez dwie a tatus tylko jedna. Tylko jakos ostatnio szkoda mi wydawac pieniedzy na siebie, bo zawsze wole cos kupic Kubie. Zreszta on tak ladnie we wszystkim wyglada. Masz w domu sliczna strojnisie. pewnie wyrosnie z niej sliczna modeleczka :)

    OdpowiedzUsuń

bardzo lubimy komentarze! Dodaj swoj....