19 stycznia 2016

DIY recykling czyli domek z kartonu


Odswiezam post sprzed roku jakby ktos jeszcze nie widzial bo mysle ze warto :)


no to prosze zalegly post :D



Jedna z grup na fejsbuku oglosila konkurs w ktorym kazdy wygrywa z super nagroda- zabawa ze swoim dzieckiem! Odrazu zglosilam nas udzial!
Nasz projekt dotyczyl czegos tworczego z materialow recyklingu. Mial byc zamek itd. ale baby S ma dopiero 11 miesiecy wiec musialam wymyslec cos co ja zainteresuje. I znalazlam. w 100 % celny :D

Nie bede zameczac zdjeciami co kiedy gdzie i jak wiec wkleje tylko skrot na ktorym bedzie chyba wszystko widac jakby co pytajcie ;)

Szczerze polecam takie spedzanie czasu kazdemu!!!!!


ps. nie polecam farby w sprayu na karton. wrrrr szkoda ze mi tego nikt wszesniej nie powiedzial!!



A na sam koniec pokaze jak moj maly glizdolinek umie sie juz wszedzie dostac

Bawcie sie dobrze!

21 komentarzy:

  1. Mamo! Masz talent! Ja kiedyś Starszemu próbowałam zrobić taki domek, niestety rozwalił go zanim skończyłam. Taki facet niecierpliwy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Domki pierwsza klasa :)))) na pewno jesienią postaram się zrobić podobny mojej Nadusi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł! Zapamiętam na przyszłość. Uwielbiam robić takie rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  4. o kurde, szacun, po prostu rewelacyjny domek!! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. a co tam u was? kurde dawno mnie u was nie bylo musze zajrzec! masz kontakt z reszta z forum?

      Usuń
  6. Kurcze troszkę mnie nie było (brak czasu), a tu takie cudo wyczarowałaś!!! Musze koniecznie spróbować domek zrobić z chłopakami

    OdpowiedzUsuń
  7. Tyle tych treści w internecie, a musiałem przetrzepać cały internet w poszukiwaniu czegoś wartościowego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Z kartonami może być super zabawa :) Jeśli chcecie poznać inne sposoby na to, aby je wykorzystac, to zajrzyjcie na http://www.amataska.pl/niestandardowe-zastosowanie-kartonow-czyli-sprawdz-jak-to-zrobic

    OdpowiedzUsuń
  9. Zabawa w wannie, najlepszy chyba pomysł :) Na podłodze zabawa tez super, tutaj sprawdzają się klocki z pianki w formie maty, przerabiał ktoś, jak to czyścić/ o tych piszę http://faar.pl/puzzle-3d-panoramy-piankowe-jakie-rodzaje-puzzli-wybrac-dla-dziecka/ jeszcze nie wiem, które zamówić.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo kreatywny pomysł, świetny blog. Zapraszam również do mnie: https://www.fryzomania.pl/category/odsiwiacze-do-wlosow-dla-mezczyzn Może znajdziesz coś dla siebie, polecam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kartony, które inspirują do tworzenia! Nasz sklep to raj dla pasjonatów DIY. Znajdziesz tu nie tylko materiały, ale też pomysły na niezapomniane projekty. Przyjdź i rozpocznij swoją przygodę z kreatywnością już teraz! https://karinaopakowania.pl/kategoria-produktu/lubianka-tekturowa-na-owoce/

    OdpowiedzUsuń

bardzo lubimy komentarze! Dodaj swoj....