07 listopada 2014

Czym zajac 2latka w kuchni

Poniewaz wole ostatnio miec mala na oku moja dwulatke gdy gotuje, znajdujemy przeróżne zabawy z rzeczy które  znajdujemy wlasnie w kuchni. Oto kilka z nich:



  • Rurki i sitko do makaronu


  • pomoc ze składnikami z ktorych gotujemy
  • mieszanie 

  • szybka ulica w kuchni z tasmy maskujacej

  • szybki woreczek sensoryczny z zelu do wlosow i brokatu


  •  magnesy nie tylko na lodowke

  • mieszamy rozne krztalty makaronowe



  • mycie zabawek
  • ukladanie sztuccy 
  • ukladanie foremek na babeczki

  • krojenie wraz z mama drewnianych warzywek


  • podlewanie i dbanie o przyprawy
  • malowanie na owocach

  • pisanie na ryzu

  •  segregowanie warzyw




  • Odrysowywanie i dopasowywanie krztaltow przypadkowyh przedmiotow


Wiecej pomyslow juz wkrotce....

23 komentarze:

  1. Jesteś źródłem niekończących się genialnych pomysłów. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest i nasza Księżniczka! Kochana, ale Was długo nie było, już myślałam, że przestałaś pisać :( A szkoda by było, bo do Ciebie wszystko się zaczęło :)

    Podziwiam Cię- jesteś moją inspiracją. A te magnesy na garnek- wow, nie wpadłabym na to :)
    I wiesz co? Też wolę mieć Lilę na oku, kiedy jestem w kuchni :)
    Agatka, a co u Was tak poza tym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OJ az sie wzruszylam :D heh a bylysmy w polsce 2 miesiace i dopiero sie zadomawiamy. Mam teraz kilka miesiecy na podjecie decyzji o mojej "karierze" trzeba wkoncu powrocic do swiata zywych. A co u Was?

      Usuń
  3. Świetne zabawy, dla mnie najlepsza ta z sitkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod wrażeniem, sama zaczęłam ostatnio synkowi wymyślać takie zajęcia, a twój blog to skarbnica wiedzy.

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne pomysły, spróbuję skorzystać, może się uda. mój synek ma rok i 7 miesięcy, a trudno go czymś zająć, bo ciągle biega i się wspina. próbowałam go zająć, ale działa tylko na chwilę, a obecnie jestem w 8 miesiącu ciąży i trudno mi ciągle za nim biegać. może Twoje pomysły sprawdzą się u mojego małego wariatka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o pieknie!!! to bedziesz miala rece pelne roboty ale jakze przyjemnej :P buziaki dla Was :*

      Usuń
  6. Fajne, część sama z tych pomysłów przerabiałam. ;) Ale magnesy na garnek - o tym nie pomyślałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję pomysłów! Twoja córeczk ma szczęście, że ma tak kreatywną Mamę :)
    Musze się cofnąć do Twoich starszych postow zeby znaleźć coś czym moglabym zajac moją roczną córkę :)

    Pozdrawiamy, Zuzia i Zuzinkowa Mama

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam takiego pomocnika w kuchni! Świetne pomysły na zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie sobie radzi ;) pomocnik z niej na piątkę z plusem ;) Sama chciałabym mieć takiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. mnóstwo fantastycznej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowite jak wiele zabaw można stworzyč praktycznie z niczego. Podziwiam Cię za kreatywność i niekończącą się wrecz pomysłowość. I za to, że po prostu Ci się chce ! :-) świetne inspiracje :-)

    OdpowiedzUsuń

bardzo lubimy komentarze! Dodaj swoj....