27 lipca 2014

stylizacja 1,5 rocznego dziecka

Dawno u nas modowo nie bylo :) Ale jakos malo strojenia ostatnio, w tym wieku dzieci juz chca same sobie wybierac co ubiora u nas nie jest innaczej plus fakt ze ciagle sie brudzi, popisze, poleje, poplami, posiusia wiec przebieramy sie kilka razy dziennie :P I wiecznie zapominam aparatu eh. Ale cos wybralam .... Pamiatka po tych kochanych malutkich ubrankach, ktore starczaja na tak krotko, musi byc!

Groszkowo


Koteczek


Kapelusznik


Plaszczykowo


Wesole miasteczko



Jesiennie


Safari


Swiatecznie

Lata 50'


Mega zimowo


Animals 


Jesienia


Uczennica


Pantereczka


Wiosennie


Kuchareczka


Widokowo


Woda i my



Minnie


Zolto nam


Wakacyjnie


Kolorowo



Plazowe


Truskawunia


A na sam koniec moja wygadana 22 miesieczna baby S "na zywo"


10 komentarzy:

  1. Cudna pannica, można by było patrzeć godzinami.na te stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. słodziutka panienka, pięknie mówi

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze lubiłam Wasze stylizacje. Lata 50-te, uczennica i panterka- dla mnie obłędne.
    Buziaki Dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham patrzec na zdjecia malych dzieci w roznych stylizacjach.Twoja malutka jest przekochana! P.S. czyżbyś szydelkowala? Widze sliczne czapeczki... ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja niestety jeszcze tak daleko nie zaszlam hahaha ale kupujemy u pewnej zdolnej pani :)

      Usuń
  5. Oo :) Śliczne zdjęcia ;) Bomba!
    No ja tymczasem szukam krem pod oczy 50+ dla mamy :). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny blog i cudne dsiewczynki. Jestem przez przypadek ale napewno bede czesto do was zagladac. Wybacz ze tak bezposrednio ale nigdzie nie widze informacji z kad jestescie?
    Mama lili

    OdpowiedzUsuń

bardzo lubimy komentarze! Dodaj swoj....